سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 استفاده امروزی و جدید از نرم افزار ایلوستریتور

1-ابزار پرینت سه بعدی
صنعتگران ، کارآفرینان و سازندگان مختلف ، از Illustrator استفاده می کنند تا دیدگاه های خود را قبل از چاپ کردن ، به عنوان نمونه اولیه یا فروش Etsy طراحی کنند. با استفاده از اشیاء سه بعدی در هنر دیجیتال، می توان عمق و حس حجم را به کار اضافه کرد و آن را هیجان انگیزتر به نظر رساند.

2- بازی های ویدیویی
امروزه برخی از پیچیده ترین بازی های ویدئویی برای اولین بار در Illustrator شکل گرفتند. اگر تا به حال بازی Final Fantasy یا Dragon Quest را بازی کرده اید ، آنگاه کارهای بازی های ویدیویی ژاپنی Square Enix را دیده اید. این غول بازی های ویدئویی جهانی به همین ترتیب اتفاق می افتد که از Illustrator برای بیشتر کارهای طراحی خود استفاده می کند.

3- دستگاه های پوشیدنی
با ظهور  Internet of Things یا اینترنت اشیاء و ابزارهای متصل مانند دستگاههای پوشیدنی ، نیاز به صفحه نمایش های کوچک ، بطور فزاینده ای وجود دارد. بسیاری از طراحان رابط کاربری (UI) با فکر کردن فراتر از تلفن همراه یا رایانه لوحی ، در Illustrator مشغول کار هستند تا ضمن تأکید بر سادگی و بهره‌ وری ، UI را در ابعاد کم طراحی کنند.

4- طراحی بسته بندی محصولات
هربار که چیزی را از آمازون یا از فروشگاه مواد غذایی خریداری می کنید ، به بسته بندی آن توجه نمایید. طرح یک جعبه معمولی پیتزا گرفته تا یک لامپ زیبا ، نتیجه یک طراح حرفه ای است که به احتمال زیاد از Illustrator استفاده می کند.

5- ایموجی ها
در آینده ، شما ممکن است در حال خواندن مقالاتی باشید که فقط با ایموجی ها نوشته شده اند. ?? Illustrator به منظور ایجاد ایموجی های جدید و تازه کردن قدیمی ها ، توسط علاقه مندان به ایموجی ها و طراحان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

6- مد و فشن
آیا می دانید کفش های نایک ، لباس های ویکتوریا و پیراهن رالف لورن در Illustrator طراحی شده است؟ اگر به فکر وارد شدن در دنیای مد و فشن هستید ، وقت آن است که روی مهارت های Illustrator خود کار کنید!

حتما بخوانید: 10 نکته بسیار کلیدی برای کسانی که قصد شروع یادگیری ایلوستریتور را دارند!

7- تصاویر متحرک
تقاضا برای گرافیک های در حال حرکت رو به افزایش است ، زیرا برای حضور آنلاین و ایجاد برندهای تبلیغاتی ، جذاب تر هستند و شرکت های بزرگ و کوچک بیشتر به این رسانه متوسل می شوند. طراحان نقاشی متحرک تمایل دارند قبل از وارد کردن فایل ها به After Effects ، از Illustrator به عنوان اولین قدم استفاده کنند.

 

ادامه مطلب....